Proč a jak vlastně používat multiefekt se simulací zesilovače a reproduktorů?

Hlavní důvod je mít lehce přenosné zařízení, na kterém můžeš cvičit, nahrávat a hrát živě. Další důvod je, že máš k dispozici více různých zesilovačů bez nutnosti strávit víc času stěhováním než hraním. Další důvod je nastavit si zvuk doma v klidu, protože ve zkušebně je potřeba secvičit kapelu a na koncertě už vůbec není čas, tam si maximálně nastavíš úroveň odposlechu.

Jak už jsem psal, zvuk kytary tvoří celý řetězec od kytary, přes efekty, zesilovač až k reproduktoru. Takže mít už z principu jiný zvuk na pódiu a jiný v PA není správná cesta. Proto se taky do PA kytara většinou snímá mikrofonem u reproduktoru.  Na malých pódiích je ale žádoucí mít co nejmíň mikrofonů kvůli přeslechům. Takže z multiefektu lze vzít signál linkou, protože simulace reproduktoru už je v něm. Aby byl v PA zvuk co nejpodobnější zvuku na pódiu, doporučuji ladit zvuk na neutrálním odposlechovém monitoru.

A na závěr donuťte zvukaře, ať si jde poslechnout zvuk kytary na pódiu a v PA nastaví zvuk co nejpodobnější. Kolik zvukařů tohle dělá?