Živé ozvučení s LINE6 POD HD500

Rozhodl jsem se změnit koncepci ozvučení tak, aby byl zvukově více variabilní. Koupil jsem dva aktivní odposlechové monitory konkrétně Laney CXP112.

Variabilita:

  • na mini akce, použiju pouze jeden za sebou nasměrovaný na posluchače.
  • na střední kluby, použiju jeden za sebou nasměrovaný na posluchače a jeden jako odposlech pro mne a kapelu.
  • na plné ozvučení do PA, použiju oba jako své odposlechy a do PA pošlu výstup přímo z POD.

Změna v nastavení zvuků:

  • při nastavení doma, jsem nastavené zesilovače vracel do výchozí podoby, jak se nastaví při prvním zvolení.
  • stejně i pro haly a delaye.
  • vypínal jsem ekvalizéry, jak pro akustický Variax, tak pro zkreslené zvuky.
  • tímto odvolávám svá předchozí tvrzení, že předvolená nastavení nelze použít, lze jen je třeba mít co nevíc neutrální a vyvážené zesílení.
  • škála použitelných zesilovačů se rozšířila.
  • některé zvuky sice zní trochu plechově, ale o to lépe procházejí živou kapelou.

Zkušenosti ze zkoušky:

  • vozit si domů a na zkoušku jeden odposlech sice trochu obtěžuje, ale co si doma nastavím, to na zkoučce dostanu.
  • jeden odposlech mám nastavený na zbytek kapely a pouze se ptám, jak mám být hlasitý.
  • druhý odposlech mám nastavený na sebe a hlasitost si nastavím, jak potřebuju.
  • po první zkoušce naprostá spojenost moje i zbytku kapely.